17 ianuarie 2011

Nominalizările mele pentru premiile Blog de blog 2010

1. Marele premiu - Pentru că-mi place
Blogul meu, desigur. Glumesc, am luat deja un premiu pentru 2009 şi cred că-mi ajunge. Aşadar:
NeneaLars.com 
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
LITTERATUR co. AZ
Marin Anton - Blog de scriitor
3. Blogul cu cel mai mult umor
debaraua lu' niku
4. Cel mai bun cititor/comentator
Traducător de carte
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
Unknown Bucharest
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic

PoliTichii de mărgăritar
7. Cel mai informat blogger
Transildania
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
Blogăreală cu vrăjeală
9. Cel mai bun blog al unui ziarist
Realitatea mea - Adriana Duţulescu
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
Moş Călifar
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
Bucureştii vechi şi noi
12. Cel mai bun blog de sport - nu am propuneri
13. Cel mai bun blog de muzică
Muzică clasică etc.
14. Cel mai combativ blog
Miliţia spirituală
15. Cel mai activ blogger
Contele de Saint Germain
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
Moshe & Mordechai blog
17. Blogul pasiunii
Manifestul studentului de la biblioteconomie
18. Premiul de popularitate
Around the world

După cum se vede, majoritatea propunerilor au în vedere bloguri mai puţin cunoscute. Un pic de aer proaspăt în blogosfera consacrată nu strică.

10 comentarii:

niku_elektriku spunea...

contest cu tarie!

Micawber spunea...

@ niku_elektricu

Mult mai spectaculos ar fi sa contestati dupa ce luati premiul. Exista precedente celebre.

SartreCamSictiritDeCelebritate spunea...

sunt impresionata ! doamne ce frumos concursuletz ! cu premioare ...pentru ceeee ? pentru aia :)))

Wilkins Micawber spunea...

@ SartreCamSictiritDeCelebritate

Pentru detalii cred ca va puteti adresa organizatorilor concursului.

Lilick Auftakt spunea...

Cred ca vreo 5 de aici o sa nominalizez si eu. :))

Wilkins Micawber spunea...

@ Lilick

Marile spirite se intalnesc, fie si doar in 5 locuri :)

Sorana Ciovica (Rotaru) spunea...

Ce surpiza frumoasa ne-ai facut!! Multumim!

Wilkins Micawber spunea...

@ Sorana Ciovica (Rotaru)

Cu mare placere. Nu v-as fi nominalizat daca n-as fi crezut ca meritati de-adevaratelea :)

Anonim spunea...

Lasa ca daca mai iei premiu si anul asta o sa mi-l dai mie, da?

Wilkins Micawber spunea...

@ valive

Vi-l dau, numai sa veniti cu o sacosa mare sa-l luati :)