1 februarie 2011

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale îmi onorează blogul

Ţin blogul acesta de aproape patru ani. E mult, e puţin, s-o spună alţii. Am scris şi scriu mai ales despre cărţi şi am pus câteodată postări pe tema receptării literaturii, mai rar despre marotele mele muzicale de wagnerian. Mare mi-a fost mirarea să observ că de la o vreme paginile blogului sunt citite de pe o adresă IP aparţinând Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), după cum se poate vedea şi din captura de ecran din stânga (una luată la întâmplare din ultima săptămână, căci vizite au fost mai multe). Pur şi simplu nu ştiu ce să spun. Desigur, prima reacţie e să mă simt onorat că un reprezentant al unei instituţii cu sarcini aşa de importante în statul nostru găseşte timp să citească ce scriu eu aici. Vă daţi seama? Oameni încărcaţi de mari răspunderi, cu umerii împovăraţi de sarcinile grele care le revin pentru protejarea siguranţei comunicaţiilor oficiale, oameni care - mai ştii - contribuie la răsfăţul nostru aproape săptămânal cu stenograme scurse prin presă, în sfârşit, oameni cu greutate găsesc timp să citească însemnările lipsite de importanţă de aici. Toate acestea desigur reglementar şi deplin legal, folosind tehnica aşa-zisă din dotare, nu de alta, dar dacă ar intra pe site de acasă, în halat şi târlici, n-ar mai avea niciun haz, vorba lui Caragiale din C.F.R.

Desigur, faptul că nu fac niciun secret din convingerile mele politice şi că am afişat pe blog în urmă cu câteva săptămâni un banner explicit anti-Băsescu nu are nicio legătură cu interesul pe care mi-l arată, mai nou, STS-ul. Noroc că bugetul instituţiei pentru cheltuieli de personal a fost majorat cu 14,58% pe 2011. Trai pe vătrai. Totuşi - mai răsfiraţi, băieţi, mai răsfiraţi!

13 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Felicitări!

Sorana Ciovica (Rotaru) spunea...

Nu esti singurul...numai ca nu am luat in seama prea mult...sa vezi cand intra si ala din Rusia..:)..fara nicio gluma..sau din Parlament..mai tare e sa vezi ce cauta in Google..ce cuvinte..ehee...

aimengrui spunea...

Am intrat de nenumarate ori pe blogul dvs in seara asta numai ca sa recitesc comentariul dvs tulburator care pe undeva imi dadea de fiecare data o impresie de ireal. Dar de ce m-as mira?. Datorita impactului puternic asupra nemuritorilor de rand, literatura si tot ceea ce este in legatura cu ea este de fapt de “foarte mare interes” pentru un “serviciu de stat respectabil” implicat in “apararea nationala”. Toata afacerea asta mi-a adus aminte de un film american a carui titlu este “Cele trei zile ale condorului” (daca imi amintesc bine titlul filmului). In orice caz va doresc Multi Ani Fericiti atat dvs, familiei cat si blogului dvs. Tot inainte ☺☺.

aimengrui spunea...

In comentariul anterior cred din greseala am scris “nemuritorilor de rand” in loc de “muritorii de rand”.

PisicaAlcoolizata spunea...

hahaha... Micawber ..
dar nu va faceti probleme . sunteti in europa . si la noi se fac asa chestii in anumite situatii . dar ca sa foloseasca ceva impotriva ta au nevoie de o semneatura de la un judecator .

dar ma rog .. dac-inca le aveti cu coruptia .. ce sa zic .. vedeti si dvs ce mai cititi :)))

Jovi spunea...

Nu e neaparat de rau:D!
Eu citesc articolele tale si pe la serviciu. Si cum lucrez intr-o institutie publica, serviciul de internet este furnizat de STS.

Wilkins Micawber spunea...

@ Jovi

Ba eu zic ca e rau. Nu stiu la ce institutie lucrati dvs. si n-am cum sa-mi dau seama daca e firesc ca STS sa va asigure conexiunea la internet. In plus, sa nu mai spuneti si la altii ce faceti dvs., angajat la o institutie publica, in timpul serviciului. Nu de alta, dar le dati apa la moara admiratorilor lui T. Basescu, care vor spune ca bine va face cand va taie salariul :)

Wilkins Micawber spunea...

@ PisicaAlcoolizata

Nu vad legatura intre situatia mea si "Europa" sau "corputie", dar probabil stiti dvs. ce stiti.

Wilkins Micawber spunea...

@ Diana Alzner

Multumesc, desi n-am inteles pentru ce ma felicitati :)

Wilkins Micawber spunea...

@ Sorana Ciovica (Rotaru)

Pai poate e cazul sa incepem sa bagam in seama cand, brusc, anumite institutii incep sa se intereseze de noi.

Wilkins Micawber spunea...

@ aimengrui

Va multumesc pentru urari. Nu am vazut filmul la care va referiti. Mi-e greu sa inteleg de unde vine impresia de 'ireal' - eu am scris despre chestiuni cat se poate de palpabile, nu si normale, e drept.

Anonim spunea...

Tot ceea ce este declarat anti-Băsescu, echivalează, în optica actuală a ”serviciilor”, cu o posibilă atingere adusă siguranței naționale a României. Până acolo s-a ajuns - și nu glumesc deloc atunci când afirm acest lucru!
Așa că, ori scoateți bannerul anti-prezidențial, ori...continuați! Succes!
Lectorul anonim

Wilkins Micawber spunea...

@ Anonim

Exact de basistii astia imi era mie :)